توضیحات محصول

روغن گلدن اویل دیوترول یک محصول سالم،طبیعی و گیاهی میباشد که جهت محافظت از انواع چوب و سازه های چوبی داخلی مناسب است. این روغن علاوه بر محافظت از چوب، طرح و نقش چوب را نمایان کرده و زیبایی آن را دوچندان میکند.

این محصول بیرنگ و تک جزئی است که بر پایه روغن های گیاهی و موم های سخت کننده ساخته شده است. همچنین فاقد خشک کن کبالت و هر گونه حلال فرار و زیان آور در دمای محیط می باشد.

روغن گلدن اویل دیوترول کاملا بی ضرر بوده و کاربردهای گسترده ای در رنگ آمیزی مصنوعات چوبی داخلی از قبیل پارکت، کف پله، مبلمان، دیوارپوش و دکوراسیون داخلی دارد.

برای اسلب های چوبی و صفحات ترکیبی چوب و رزین و ساز های روستیک، یک پوشش عالی و بی نظیر محسوب می شود. مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد و همچنین از چوب در برابر نفوذ آب ومواد شوینده خانگی محافظت می کند.

روش استفاده

ابتدا سطح را از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک نمایید. سپس روغن گلدن اویل دیوترول را روی سطح چوب پخش نموده و بدون پرداخت کردن سی دقیقه صبر کنید تا چوب به هر میزانی که نیاز دارد روغن را جذب نماید. سپس با یک پارچه پنبه ای تمیز آن را به خوبی ماساژ داده و روغن اضافی را از روی سطح جمع کنید.
خشک شدن اولیه این محصول بعد از 24 الی 36 ساعت و خشک شدن نهایی آن بعد از 3 الی 4 روز می باشد و پس از یک هفته قابل استفاده است.

گلدن اویل ، روغن گلدن اویل دیوترول ، روغن گیاهی ، روغن رزین ، میز روستیک ، دیوترول ، روغن ضد آب ، رنگ ضد آب ، روغن اسلب چوبی ، روغن رزین ، روغن چوب و رزین، روغن چوب ، روغن چوب ضد آب ، اسلب گردو ، روغن گلدن اویل سوئیس ، روغن چوب جنگلی، روغن ظروف چوبی

محصولات پیشنهادی